Login :
Hasło :
zarejestruj się | przypomnij hasło

blizzard,battle.net
 » NOWOŚCI
 » GRACZE
» FAQ
 » OGÓLNIE
» MAPY
» NPC
» GEMY
» RUNY
 » POSTACIE
 » STRATEGIE
 » FTP
» FTP
 » PORTAL
 » DZIAŁY
 » HOSTING
» DOTA
 » SERWIS

5 użytkowników online




 » PARTNERZY


Ważne wiadomości:
» Diablo III - Wychodząc na przeciw Waszym oczekiwaniom uruchomiliśmy witrynę poświęconą Diablo III w ramach sieci Battlenet.pl. Zapraszamy serdecznie! :)

» Diablo III: Niebo vs. Piekło - Tak było przed oficjalnym ogłoszeniem prac nad Diablo III [Plotki]

» Diablo II: LoD 1.12a Patch - najnowszy patch do Diablo II LOD
» Diablo II: 1.12a Patch - najnowszy patch do Diablo II

MENU
Ostatnia aktualizacja: 12.06.2005
Aktualizował: BeLial
AKT III


Akt Pierwszy: Brama Piekieł/The Infernal Gate

Quest Pierwszy: Złoty Ptak / The Golden Bird
Quest Drugi: Ostrze Dawnej Religii / The Blade of the Old Religion
Quest Trzeci: Wola Khalima / Khalim's Will
Quest Czwarty: Księga Lam Esena / Lam Esen's Tome
Quest Piąty: Poczerniała Świątynia / The Blackened Temple
Quest Szósty: Strażnik / The Guardian

Zadaniem śmiałka witającego w Akcie III jest odnalezienie i pokonanie Mefista w jego Kazamatach Nienawiści.

Questy - Akt III

Quest Pierwszy
Nazwa Questu: Złoty Ptak / The Golden Bird
Otrzymanie: Znalezienie Jadeitowej Figurki
Zleceniodwaca: Brak
Lokacja: Gdziekolwiek na obszarze Aktu III
Nagroda: +20 punktów życia [HP] na stałę.
Ważność zadania: Nieskomplikowane, nieobowiązkowe i żadko omijane ze względu na nagrodę.

Prostota tego zadania jest niemożliwa. Gdy opuścimy Doki z pierwszego (na 90%) pokonanego bossa/chempiona/ducha, etc. wypadnie nam Jadeitowa Figurka (małe i nieprzydatne, z napisem jak przedmiot unikatowy). Po rozmowie z Cainem dowiadujemy się, iż Meshif kolekcjonuje takie rzeczy. Po rozmowie z nim otrzymamy kolejną figurkę - Złotego Ptaka Ku'y'lecha (jakoś tak :) ), a Alkor, miejscowy alchemik, przyrządzi nam rzeczoną miksturę.

Tips: Jeśli ominęliśmy ten Quest na początku, najlepiej szukać figurki w Travincal lub Kazamatach Nienawiści, gdyż najłatwiej spotkać tam bossa (np. Wysoka Rada).

Quest Drugi
Nazwa Questu: Ostrze Dawnej Religii / The Blade of the Old Religion
Otrzymanie:Kończąc quest pierwszy lub wkraczając do Dżungli Łupieżców
Zleceniodwaca: Ormus
Lokacja: W głębi Dżungli Łupieżców / Side area off the Flayer Jungle
Nagroda: Rzadki pierścień od Ormusa. Poziomy pierścieni: Normalny 21, Koszmar 35, Piekło 65 Nie ważne jaki mamy Clvl, zawsze poziom pierścieni będzie ten sam.
Ważność zadania: Opcjonalne, jednak gra warta jest świeczki.

Od Ormusa dowiadujemy się, że magiczna ochrona wybrzeża słabnie i mogą ją przełamać chordy potworów. Jedynym ratunkiem jest ostrze Starożytnych Skatsimów, który należy odnaleźć. Oczywiście nic złego się nie stanie jeśli tego nie zrobimy.

Na wszystkich "zalesionych" terenach Aktu III znajdują się "korytarze" oznaczony dwoma kamiennymi filarami. Za nimi znajdują się albo małe wioski Fetyszy, etc., Punkty Nawigacyjne [WP], zejścia do podziemi a w jednym z nich - Gidbin, obiekt poszukiwany w tym queście.

Gidbin umieszczony jest na jakimś drewnianym piedestale okrążonym czaszkami. Można na niego kliknąc, co owocuje objęciem go przez płomienie. po kilku sekundach (czytaj: po kilku metrach przechadzki) pojawia się boss Fetyszy z kilkoma kolegami. Po jego uśmierceniu otrzymujemy to czego szukamy.

Tips: Przed kliknięciem Gidbina warto oczyścić tę dzicz dookoła. To może znacznie ułatwić zadanie. Dotychczasowy posiadacz Gidbina jest to jakaś odmiana Fetysza (Szczuroczłek, Zabójca Dusz, itp.), jednak nie bedzie to szaman czy fetysz z dmuchawką, dla tego można mu dość łatwo uciec, np. gdy "zatnie" się na jakiejś przeszkodzie.

Quest Trzeci
Nazwa Questu: Wola Khalima / Khalim's Will
Otrzymanie: Wkraczając na Wielkie Moczary lub kończąc pierwsze zadanie.
Zleceniodwaca: Cain
Lokacja: Kostka Horadrimów: jeśli jej jeszcze nie mamy, wyrzuci ją któryś z członków Rady w Travincal, Oko Khalima: w Grocie Pająków (Las Pająków), w złotej skrzynce, Serce Khalima: na trzecim poziomie podziemi Łupieżców (Dżungla Łupieżców), w złotej skrzynce, Mózg Khalima: W kanałach pod Kurast lub Dolnym Kurast, na drugim poziomie jest złota skrzynka, Korbacz Khalima pozostawi po sobie członek Rady w Travincal / Horadric Cube: mamy jedną, jeśli nie jeden z High Council upuści jedną w Travincal. Khalim's Eye: złota skrzynka w Spider Cavern w the Spider Forest. Khalim's Heart: złota skrzynka na poziomie trzecim the Flayer Dungeon w the Flayer Jungle. Khalim's Brain: złota skrzynka na drugim poziomie the sewers, pod Lower Kurast or Kurast. Khalim's Flail: W posiadaniu High Council member w Travincal.
Nagroda: Dostęp do Kazamatów nienawiści po rozbiciu Kuli Wolą Khalima.
Ważność zadania: Zdecydowanie ważna w grze single. W innym wypadku wystarczy dostać się do Punktu Nawigacyjnego [WP] w Kazamatach nienawiści.

To chyba najdłuższy quest w grze. Należy odnaleźć aż cztery składniki rozsiane po (do wydania D2:LoD) najobszerniejszym Akcie tylko po to aby użyć powstałej broni w jednorazowym uderzeniu (Wola Khalima znika po zniszczeniu Kuli, chociaż do tego czasu można jej używać) w celu zniszczenia Kuli i dostania się do kryjówki Mefista. Wola Khalima to powstały po transmutacji w Kostce Horadrimów wszystkich w/w składników korbacz, bez wymagać Clvl czy siły całkiem niezły dla postaci z niskim Clvl.

Tips: Możemy oszczędzić sobie dużo czasu poprzez poproszenie kogoś o [TP] w Kazamatach. W Akcie III są dwa gniazda pająków. To, przy którym nie ma Punktu Nawigacyjnego [WP] jest właściwe. W obu są złote skrzynki. Po Kostkę Horadrimów nie trzeba wracać. Zabijając członków Rady zdobędziemy ją. Jest ona niezbędna do ukończenia Aktu.

Quest Czwarty
Nazwa Questu: Księga Lam Esena / Lam Esen's Tome
Otrzymanie: Ukończenie questu drugiego lub wejście doZrujnowanej Świątyni
Zleceniodwaca: Alkor
Lokacja: Zrujnowana Świątynia na Bazarze w Kurast / Ruined Temple w the Kurast Baazar
Nagroda: 5 punktów do statystyk.
Ważność zadania: Nieobowiązkowe, ale warte wykonania ze względu na możliwość zdobycia "połowy" poziomu.

Alkor dochodzi do wniosku, że stara księgo o dziwnej historii może przyczynić się do naszego zwycięstwa. Nie myli się.

Jest to zadanie nieco niebezpieczne ze względu na broniące księgi potwory. Oprócz głównego bossa - Mrocznej Łowczyni Sariny i jej sług, można tam spotkać Panów Ghouli i Miażdżycieli na stosunkowo małej powierzchni. po zdobyciu Księgi udajemy się z nią do Alkora.

Tips: Właściwa świątynia jest tylko jedna - na Bazarze w Kurast i nazywa się "Zrujnowana Świątynia". Cztery pozostałe (w tym "Opuszczona Kaplica") można zwiedzić, jednak są ciasne i pełne potworów. Dodatkowo warto mieć wysoką odporność na ogień, gdyż można się spodziewać przeciwników sprowadzających meteoryty.

Quest Piąty
Nazwa Questu: Poczerniała Świątynia / The Blackened Temple
Otrzymanie: Kończąc quest czwarty lub wkraczając na Groblę w Kurast
Zleceniodwaca: Ormus
Lokacja: Travincal
Nagroda: Możliwość przekroczenia progów Kazamatów Nienawiści.
Ważność zadania: Jeśli zna się inna drogę do Kazamatów Nienawiści, nie trzeba go kończyć.

Aby zakończyć to zadanie sukcesem należy rozbić Kulę, pokonując wcześniej człoknów Rady.

Niegdyś na czele religii Zakarum stała sześcioosobowa Rada. Pod ciągłym wpływem uwięzionego Mefista, stoczyli się oni na samo dno zła. Z trzema przyjdzie nam się zmierzyć nad Kazamatami, trzech pozostałych spotkamy tuż przed Mefistem. Każdy z nich potrafi przywoływać Hydry i Leczyć się. Szykuje się wspaniała (i trudna) bitwa!

Tips: Travincal ma ciekawą budowę, zawsze taką samą. Jest tam kilka miejsc, gdzie możemy bezpiecznie stać i ranić przeciwnika na odległość. Jednak trzeba uważać na przywoływane Hydry.

Quest Szósty
Nazwa Questu: Strażnik / The Guardian
Otrzymanie: Kończąc poprzedni quest lub wchodząc do Kazamatów Nienawiści
Zleceniodwaca: Ormus
Lokacja: Mefisto znajduje się na trzecim poziomie Kazamatów / Mephisto jest na poziomie trzecim of the Durance of Hate
Nagroda: Możliwość skorzystania z pięknego portalu do Piekła w Akcie IV.
Ważność zadania: Koniecznie trzeba pozbyć się Mefista aby uniósł się most do portalu.

Droga przez Kazamaty Nienawiści może być skomplikowana. Jednak trzeci ich poziom jest wyzwaniem. Musimy się zmierzyć z co najmniej dwoma upadłymi członkami Rady (jeden zaraz po wejściu, a później wybieramy jedną z dwóch dróg do Mefista, można oczyścić obie) gdzie oprócz bossa i sług znajdziemy kilka innych potworów. Sam Mefisto używa (bardzo) seryjnych błyskawic, Błyskawicy i Lodowej Kuli (nie takiej jak Czarodziejka, bez dodatkowych pocisków). Z bliska uderza szponami i trucizną. Owa Lodowa Kula potrafi zadać ogromne obrażenia, należy jej unikać.

Tips:Zasada jest prosta - najpierw czyścimy poziom (albo chociaż część, na wypadek niespodziewanej podróży), potem omijając ataki Mefista podbiegamy do niego. Gdy już podejdziemy blisko, z odpowiednim ekwipunkiem, Mefisto nie powinien stanowić zbytniego zagrożenia. Warto uważać na potwory na samej górze mapy. Postacie atakujące z dystansu mogą ustawić się na drugim brzegu rzeki krwi i stamtąd strzelać, jednak Mefisto nie jest głupi (tak prawie) i poczęstuje na Kulką jeśli za długo pozostaniemy w jednym miejscu.




   




The site and all its content are copyrighted to © 2000-2006 Battlenet.pl
All Rights Reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Stworzone przez JSK Internet.
Powered by WebAdministrator CMS (Content Management System)
Hosting : www.hostname.pl
Obecnie 2 użytkowników ogląda tą stronę.